Pleanty of Valid Points [Archive] - GrandAmGT.com Forum

PDA

View Full Version : Pleanty of Valid Points


Ajaxus
02-26-2008, 12:46 PM
Typo was meant to be in title.

But I don't think it was meant to be in my reputation if you scroll your mouse over it.

Grammar Nazi ftmfw!


Sik notes: scroll the mouse over the little green boxes under my name and above the warning button and read the text that pops up.

Molson
02-26-2008, 12:50 PM
eh? I have no idea what you are talking about.

Ajaxus
02-26-2008, 01:07 PM
edit:

you're a son of a bish molson :(

SikMindz
02-26-2008, 01:09 PM
Warning pts. for attacking a moosefocker.

Ajaxus
02-26-2008, 01:10 PM
;crap

Exodus
02-26-2008, 01:27 PM
lol lol

stillriza
02-26-2008, 04:56 PM
what does any of this mean?

Bryan
02-26-2008, 04:58 PM
AJ moved up in rep rank to "has made plenty of valid points" which apparently was spelled 'pleanty' at the time of this thread. Then for him being a boobface making this thread about it, he recieved neg rep bringing him back down. baha

notsoaveragej0e
02-26-2008, 05:00 PM
lawl

SikMindz
02-26-2008, 05:00 PM
AJ moved up in rep rank to "has made plenty of valid points" which apparently was spelled 'pleanty' at the time of this thread. Then for him being a boobface making this thread about it, he recieved neg rep bringing him back down. baha

Actually, AJ pointed out that it was spelled wrong. Except Molson changed the spelling error so AJ just looked crazy.

But being the gracious guy that I am, I gave AJ neg. rep for being a Nazi.



Thus bringing him back down a notch. :applause:

+1 for me!

Bryan
02-26-2008, 05:03 PM
lol

DrFabulous
02-26-2008, 05:06 PM
lol oh, the world of gagt.com

Ajaxus
02-26-2008, 08:26 PM
ya know, technically I saved you from one more run in with the grammar nazi queen..i should be pos repped for that

eve
02-26-2008, 08:33 PM
ya know, technically I saved you from one more run in with the grammar nazi queen..i should be pos repped for that

Don't hate, appreciate. :D
Props, though!

PhantomLover007
02-26-2008, 08:33 PM
Actually, AJ pointed out that it was spelled wrong. Except Molson changed the spelling error so AJ just looked crazy.

But being the gracious gay that I am, I gave AJ neg. rep for being a Nazi.



Thus bringing him back down a notch. :applause:

+1 for me!


Edited for truth... lol

notsoaveragej0e
03-19-2008, 07:39 PM
Something else I noticed, is that when someone has one red bar, it says, "_____ is infamous around here, and not in a good way." The problem, is that if you are "infamous" it is already implied in the definition of the word that you are known in a bad way- it's redundant to say "_______ has a bad reputation, in a bad way."

Ajaxus
03-19-2008, 07:42 PM
I know whose rep you were looking at...lol

notsoaveragej0e
03-19-2008, 07:43 PM
lol werd.

notsoaveragej0e
03-19-2008, 07:44 PM
said member has not made pleanty of valid points tonight.

Ajaxus
03-19-2008, 07:57 PM
or this week for that matter..

notsoaveragej0e
03-19-2008, 07:58 PM
Ha, suppose I wouldn't know- Sheeeeet this is the first night I've been on in a while... Iz been busy mang.

Tonyyank
03-19-2008, 08:31 PM
i made someone have red dot :)
mwahahah

notsoaveragej0e
03-19-2008, 08:55 PM
i made someone have red dot :)
mwahahah

You're not that special. I make girls have red dots all over the place when I'm in their pantiez, stealin' their v-cardz.

Ajaxus
03-19-2008, 09:02 PM
i made someone have red dot :)
mwahahah

I'm pretty sure you're not alone in this (and not in the NSA definition of your statement)..a few others helped..

lone_wolf025
03-19-2008, 09:21 PM
Don't look at me. I hardly post or rep enough to have that kind of effect.

eve
03-19-2008, 10:02 PM
Gay. Or what do you guys say? Feg? Still gay.

kse73
03-19-2008, 11:43 PM
Gay. Or what do you guys say? Feg? Still gay.

For once, I agree with the lady.

SikMindz
03-20-2008, 01:23 AM
For once, I agree with the lady.

Permaban from the He-Man Woman Haters Club feg!

notsoaveragej0e
03-20-2008, 03:00 PM
http://img.villagephotos.com/p/2005-11/1112879/EvilModerator.gif

Graxall
03-20-2008, 03:07 PM
Dont hate because Sik is like the

http://www.firstworldwar.com/features/graphics/hitler_fuhrer.jpg

of moderating

notsoaveragej0e
03-20-2008, 03:10 PM
lawl I just saw Tony's posirep to me. Lawl

Exodus
03-20-2008, 03:52 PM
You know what I find funny, Phantom Lover is in a war zone and he sometimes postwhores more than AJ......

PhantomLover007
03-20-2008, 04:01 PM
You know what I find funny, Phantom Lover is in a war zone and he sometimes postwhores more than AJ......

Oh the joys of being a Netowork Comminications controller. 24/7 access to the internet unless I have other tasks to do...

Tonyyank
03-20-2008, 04:02 PM
Oh the joys of being a Netowork Comminications controller. 24/7 access to the internet unless I have other tasks to do...

good thing were paying 12 billion a month for this :) ;):asshat

PhantomLover007
03-20-2008, 04:12 PM
good thing were paying 12 billion a month for this :) ;):asshat


I'm not making them spend big money over here. Tell me why our top 5 (Div Cdr (2 star), Div SGM, Assist. Div Cdr-Maneuver (1 star), Assist. Div Cdr-Supoort (1 star), and the Cheif of Staff (full bird) all have just gotten new '08 Suburbans that cost 15,000 a month for the lease.. WTF!!

Tonyyank
03-20-2008, 04:13 PM
why not buy them.....I love the goverment :/

notsoaveragej0e
03-20-2008, 04:16 PM
I'm not making them spend big money over here. Tell me why our top 5 (Div Cdr (2 star), Div SGM, Assist. Div Cdr-Maneuver (1 star), Assist. Div Cdr-Supoort (1 star), and the Cheif of Staff (full bird) all have just gotten new '08 Suburbans that cost 15,000 a month for the lease.. WTF!!

$15,000 a month is the going rate for a fully armored 'Burban these days, huh?


Can it do this?
http://youtube.com/watch?v=oqqM5s2QKDs

PhantomLover007
03-20-2008, 04:17 PM
Like they say.

War is a business and people make money off of it.

Didn't they try to sell some kind of stock on who the war was going or something like that before.

Folks trying to make money through any situation they can.. ;crap

Graxall
03-20-2008, 04:19 PM
Uhm...15000 a month lease..so if they keep them for 2 monthes they are payed off? lol

notsoaveragej0e
03-20-2008, 04:20 PM
It IS an armored Suburban, right?

Tonyyank
03-20-2008, 04:20 PM
its all BS. Money runs the world now.

PhantomLover007
03-20-2008, 04:21 PM
Nope. Can't do that. I think that's one of the special ones made for the Secret Service Presidential motorcade.

If I remember, his driver told me that they are just plain old, fully loaded 'burbans

notsoaveragej0e
03-20-2008, 04:23 PM
Nope. Can't do that. I think that's one of the special ones made for the Secret Service Presidential motorcade.

If I remember, his driver told me that they are just plain old, fully loaded 'burbans

But how does that make sense... even if it is a $60,000 Suburban with a couple protection mods... that lease would have it paid off in 4 months!

Graxall
03-20-2008, 04:24 PM
http://www.tinytoycollectibles.com/items/8789.JPG

LOL please goto www.google.com

type in toy suburban

goto images

2nd and 3rd image in

chinese lady

/thread

PhantomLover007
03-20-2008, 04:32 PM
But how does that make sense... even if it is a $60,000 Suburban with a couple protection mods... that lease would have it paid off in 4 months!

Monthly sevices, stuff like that. IDK. Crazy money gets spent over here.

Graxall
03-20-2008, 04:34 PM
Monthly sevices, stuff like that. IDK. Crazy money gets spent over here.

More like crazy money is spent/given to stupid people...

edit: And i dont mean you..

Tonyyank
03-20-2008, 04:35 PM
More like crazy money is spent/given to stupid people...

edit: And i dont mean you..


Speak for yourself ;) :D

KhellendrosxS
03-20-2008, 04:36 PM
http://www.tinytoycollectibles.com/items/8789.JPG

LOL please goto www.google.com

type in toy suburban

goto images

2nd and 3rd image in

chinese lady

/thread

Try it with safesearch off and look at #4 and 5. WTF.:wtf

Graxall
03-20-2008, 04:37 PM
Speak for yourself ;) :D

If i made crazy money ide admit it..But ide still have a GA...It would just be nicer than all of yourssss ahhahahahahahahahahah mufafafaf

PhantomLover007
03-20-2008, 04:41 PM
Mine shows vibros on the 1st and 2nd pic... WTF..

Graxall
03-20-2008, 04:42 PM
Mine shows vibros on the 1st and 2nd pic... WTF..

Precisely.

Mike Jung
03-20-2008, 06:59 PM
I'm not making them spend big money over here. Tell me why our top 5 (Div Cdr (2 star), Div SGM, Assist. Div Cdr-Maneuver (1 star), Assist. Div Cdr-Supoort (1 star), and the Cheif of Staff (full bird) all have just gotten new '08 Suburbans that cost 15,000 a month for the lease.. WTF!!
For that price, they should of gotten these:
http://www.aavi.com

Read about them at: The Gurkha, which is manufactured by Armet Armored Vehicles Inc (http://www.grandamgt.com/forum/showthread.php?t=63481)

PhantomLover007
03-20-2008, 07:18 PM
For that price, they should of gotten these:
http://www.aavi.com

Read about them at: The Gurkha, which is manufactured by Armet Armored Vehicles Inc (http://www.grandamgt.com/forum/showthread.php?t=63481)

The Brits/Aussies use someting similar to those. Our top 5 only use the suburbans on base. When they go off, thery roll in uparmors like the MRAP or just fly.