Nooooob [Archive] - GrandAmGT.com Forum

PDA

View Full Version : Nooooob


350rs
03-30-2008, 09:29 AM
Well im new to Grand Am's anyways. Im a camaro guy. but thanks to gas prices i needed something that gets better than 12mpg and still had a lil get up and go. Plus, this lets me work on my camaro and get it to exactly how i want it to be :rockon:

ANYWAYS, aside from lower intake and head gaskets. any major problems that occur pretty often with these cars? Ill be searching around and seeing of any stick out to me as odd or anything. But thanks in advance for anything yall can tell me here!!

Bryan
03-30-2008, 09:48 AM
Welcome. :) Gaskets, wheel bearings, blower motor resistors, etc are some things you'll find searching through.

eve
03-30-2008, 10:23 AM
Sweet. So you bought a Grand AM, while you work on your Camaro? Sounds good. Do you plan on doing anything to your GA, also? Or will it just be your daily driver?
I like your avatar by the way. That's my motto :D

ryanbgb22
03-30-2008, 10:26 AM
Pics of the camaro?

Mike Jung
03-30-2008, 10:56 AM
They list here, some of the common problems...

A Review for those considering a 2nd hand '99 & up Pontiac Grand Am (http://www.grandamgt.com/forum/showthread.php?t=61120)

williamGT
03-30-2008, 02:14 PM
Welcome:)

350rs
03-30-2008, 02:35 PM
thanks for the link. ill check it out.

My GA will stay 100% stock. No radio mods ( unless speakers or something go out) not even wheels.

I guess ill check out those wheel barings next weekend or if im off at all this week. I have to replace the rear roters anyways. Do all of the bearings go bad? or just the front or rear?

As for the pics.. idk how to put them in here. I would link to another forum im a member of for my camaro, but i dont know the rules on that one so ill wait for a mod or admin to say its ok. But its a 89 RS with a crate 350 in it already. But i over heated it awhile back ( hit about 330 :applause: ) And i believe i warped a head or roasted a ring or two. So im pulling it and rebuilding that asap. Red with t-tops. No wrecks or major dents. But being a 19 year old car. its FAR FAR from perfect. Im hopeing for low 11 quarters maybe even high 10's and still be street legal. Why have a cool car if it isnt street legal right?

PhantomLover007
03-30-2008, 02:39 PM
*welcome*

Mike Jung
03-30-2008, 02:41 PM
...I would link to another forum im a member of for my camaro, but i dont know the rules on that one so ill wait for a mod or admin to say its ok...
I am not an Admin or Mod...

But yeah, a link is cool here.
(Unless, it has an A3D body kit LMAO lol; or you are blatantly advertising something.)

350rs
03-30-2008, 03:11 PM
alright, well here goes nothin

http://www.camaroforums.com/albumphoto.asp?albumid=260&asortType=1&apage=1

ive only got a few pics of the car but oh well. How do i ad pics to a post? or do i?

DrFabulous
03-30-2008, 08:21 PM
Always been a fan of that body Camaro. Welcome!

Ajaxus
03-30-2008, 08:45 PM
welcome to the site, nice camaro btw

350rs
03-30-2008, 09:15 PM
thanks

Graxall
03-30-2008, 09:15 PM
yea grand ams have this weird thing, where they just suddently blow up outta nowhere..Like your driving, everything is fine, and then boom, it just blows up and you die...

;crap

350rs
03-30-2008, 09:18 PM
wtf are you talking about?

DrFabulous
03-30-2008, 09:22 PM
wtf are you talking about?

He's joking.

We're all a little messed up on here.

Ajaxus
03-30-2008, 09:27 PM
except for me

DrFabulous
03-30-2008, 09:35 PM
except for me

Threadstarter.... don't mind this one. He got away.

350rs
03-30-2008, 09:57 PM
it just confused me

DrFabulous
03-30-2008, 10:16 PM
it just confused me

Most people on here will confuse you. See member SikMindz

350rs
03-30-2008, 10:49 PM
good. i need to be confused from time to time. keeps me on my toes!

ramair4thesoul
03-30-2008, 10:51 PM
Most people on here will confuse you. See member SikMindz

:applause: :clap:
And he is a :homo: .

I like the car. I had a blue 89 for my 1st car, but an ex blowed it up. I sold it for 500.00 and I could kick myself for it.

DrFabulous
03-30-2008, 10:51 PM
good. i need to be confused from time to time. keeps me on my toes!

lol you will fit right in!

PhantomLover007
03-30-2008, 10:58 PM
except for me

Bish. Don't make me get out my shock stick... lol

Threadstarter.... don't mind this one. He got away.

Yeah. A.J. works in the wrong hospital... Should be in the mental one... lol

Most people on here will confuse you. See member SikMindz


*siksmom*

Fab's in the same boat too. He's just confused about it...

DrFabulous
03-30-2008, 11:06 PM
Fab's in the same boat too. He's just confused about it...


http://i20.photobucket.com/albums/b247/DrFabulous26/squint.gif

Watch it. You've been warned.

PhantomLover007
03-31-2008, 02:17 AM
http://i20.photobucket.com/albums/b247/DrFabulous26/squint.gif

Watch it. You've been warned.


:nervous:

SikMindz
03-31-2008, 02:50 AM
Most people on here will confuse you. See member SikMindz

:applause: :clap:
And he is a :homo: .

I like the car. I had a blue 89 for my 1st car, but an ex blowed it up. I sold it for 500.00 and I could kick myself for it.

Don't hate 'cause you can't handle this. *z snap*

http://i20.photobucket.com/albums/b247/DrFabulous26/squint.gif

Watch it. You've been warned.

All of you fockers need to shut up. I'm the only one with the power to warn :asshat s. Would you all like a temp ban like NSA got the other day?:angel


Welcome OP! Don't mind all these retards...they have "Green"-is envy.

williamGT
03-31-2008, 03:51 AM
thats a nice Camaro

ramair4thesoul
03-31-2008, 03:58 AM
:sikmindz:
sik even has his own smiley

350rs
03-31-2008, 08:04 AM
wow, so much happens when i sleep here! Should i check for things in unmentionable places? lol

DrFabulous
03-31-2008, 08:07 AM
Don't hate 'cause you can't handle this. *z snap*



All of you fockers need to shut up. I'm the only one with the power to warn :asshat s. Would you all like a temp ban like NSA got the other day?:angel


Welcome OP! Don't mind all these retards...they have "Green"-is envy.

http://www.sikmindz.com/images/about/me.jpg

http://www.sikmindz.com/socal1/photos/photo70.jpg

Yes, Sik, we ARE jealous. lol

350rs
03-31-2008, 08:12 AM
ok, i gotta know, how do you post pics in the damn thread?! somebody help me out here or im gona go nuts

Bryan
03-31-2008, 08:15 AM
Most of us use a hosting site like Photobucket or Picturetrail. Upload your pics on there, then copy and paste the IMG code here.

DrFabulous
03-31-2008, 08:19 AM
Most of us use a hosting site like Photobucket or Picturetrail. Upload your pics on there, then copy and paste the IMG code here.

werd

350rs
03-31-2008, 08:19 AM
http://i201.photobucket.com/albums/aa162/mean350rs/l_cbb35a758d5dab249aaab87a872a880a.gif

350rs
03-31-2008, 08:20 AM
alright sweet. thanks

DrFabulous
03-31-2008, 08:21 AM
wow, so much happens when i sleep here! Should i check for things in unmentionable places? lol

Props to you for being a newb that sticks it out. We scare most people away!

If you want a really good judge of the type of people we are, go to the "almost anything goes" section and read the thread called "post whores unite". It's about 115 pages right now, but its full of awesome.

Or, read the rap thread in the same section. lol

DrFabulous
03-31-2008, 08:22 AM
alright sweet. thanks

Or, if you want to post something you found somewhere else, just right click on the picture, choose "copy image location", then on here select the http://www.grandamgt.com/forum/images/editor/insertimage.gif button and paste the image location in the field.

eve
03-31-2008, 08:24 AM
Props to you for being a newb that sticks it out. We scare most people away!

If you want a really good judge of the type of people we are, go to the "almost anything goes" section and read the thread called "post whores unite". It's about 115 pages right now, but its full of awesome.

Or, read the rap thread in the same section. lol


I think that'll just confuse the poor dude even more. Way to gooooo Matt, way to go. :D

DrFabulous
03-31-2008, 08:24 AM
I think that'll just confuse the poor dude even more. Way to gooooo Matt, way to go. :D

Its best he finds out now. He will someday! lol


Good morning, btw

350rs
03-31-2008, 08:28 AM
haha ill go check it out. Rap isnt my fav type of music... but ill see what this lil section of yours is all about.

DrFabulous
03-31-2008, 08:30 AM
haha ill go check it out. Rap isnt my fav type of music... but ill see what this lil section of yours is all about.

lol its not really rap... its us talking smack about each other.

The post whore thread is much better.

350rs
03-31-2008, 08:36 AM
ahhh ok good. I couldnt find it, but i did find the post whore thread. interesting. i read the first page, saw that im like 113 pages behind and just moved to the last one. Read the lil deal about the apartment and laughed a lot. Then made my own move on the post whoreing.

350rs
03-31-2008, 09:01 AM
oh i am ballin my pubes out over this here..*siksmom*


he really freggin does have his own smiley. WOOOOOW! lol

eve
03-31-2008, 09:25 AM
Don't flatter him...please

Ajaxus
03-31-2008, 10:09 AM
Judging by his avatar..he'll be able to hang with us better than most n00bs..and possibly be able to handle bob..

350rs
03-31-2008, 10:28 AM
sheeeeeit, i hang wit da flyest homies fo!...

eve
03-31-2008, 12:40 PM
sheeeeeit, i hang wit da flyest homies fo!...

If you're going for the slang of "fool," then it's actually "foo'" because you're only omitting the "l." :D

350rs
03-31-2008, 12:56 PM
lol no, i made it short. almost like a to, only with an f. thus, fo. lol

say it in like an angry quick way

SikMindz
03-31-2008, 01:07 PM
So random...and yet another person to add to Sik's Sh*tlist. ;)

350rs
03-31-2008, 01:48 PM
who? me? random? no way. never. Barbra Bush!!

ryanbgb22
03-31-2008, 01:51 PM
one of the better noob threads i can remember........at least since that asian guy

SikMindz
03-31-2008, 02:07 PM
I could name all the Asian people on this board with one hand.

ryanbgb22
03-31-2008, 02:08 PM
im sure you could......

i wonder what happened with that guy, he made such a strong entrance, and never came back

Ajaxus
03-31-2008, 02:13 PM
who? how am I forgetting?

ryanbgb22
03-31-2008, 02:17 PM
who? how am I forgetting?

http://www.grandamgt.com/forum/showthread.php?t=65380

SikMindz
03-31-2008, 02:22 PM
Me, Mike, Yun...and T. I left a little Asian in herzz teh other day.

350rs
03-31-2008, 02:23 PM
ah hell naw dawg. come on maynee!

eve
03-31-2008, 02:54 PM
^ No seriously dude, you're random. You're kind of buggin out there...

350rs
03-31-2008, 03:28 PM
huh?

GTgoddess
03-31-2008, 04:05 PM
99 bottles of beer......

take one down, pass it around.....

Welcome to the boards kiddo, I have a feeling you are going to be the boards new pet.

SikMindz
03-31-2008, 04:06 PM
99 bottles of beer......

take one down, pass it around.....

Welcome to the boards kiddo, I have a feeling you are going to be the boards new pet.

You're my bish.

notsoaveragej0e
03-31-2008, 04:10 PM
ahhh ok good. I couldnt find it, but i did find the post whore thread. interesting. i read the first page, saw that im like 113 pages behind and just moved to the last one. Read the lil deal about the apartment and laughed a lot. Then made my own move on the post whoreing.

You should know that I am focking hilarious...so... you know... know that.

SikMindz
03-31-2008, 04:11 PM
You should know that I am focking hilarious...so... you know... know that.

You're my bish, too.

notsoaveragej0e
03-31-2008, 04:12 PM
You're my bish, too.

Hardly. You're just an uncreative hack!

SikMindz
03-31-2008, 04:17 PM
Hardly. You're just an uncreative hack!

Av stealer! ;attention

notsoaveragej0e
03-31-2008, 04:23 PM
Av stealer! ;attention

prepubescent virginity stealer!

eve
03-31-2008, 05:59 PM
huh?

I said...you are random and kind of buggin out...do you know what that means? I'm not saying that's bad...look at Anna Nicole Smith, she was random, I was just sayin...

Oh...and Joe, Sik, and AJ think they're funny...just a warning: don't be fooled. :)

notsoaveragej0e
03-31-2008, 06:08 PM
I said...you are random and kind of buggin out...do you know what that means? I'm not saying that's bad...look at Anna Nicole Smith, she was random, I was just sayin...

Oh...and Joe, Sik, and AJ think they're funny...just a warning: don't be fooled. :)

and Rebekah says she's STD free... but don't let your guard down for a minute- not even if she starts flirting with you online like she does with all the members on here. IT'S A TRAP!

eve
03-31-2008, 06:11 PM
and Rebekah says she's STD free... but don't let your guard down for a minute- not even if she starts flirting with you online like she does with all the members on here. IT'S A TRAP!

lol Nah he won't fall in that trap, he has to earn that sort of ****...come on now.

DrFabulous
03-31-2008, 06:13 PM
Well this is certainly breaking him in quickly. Fegs. Wheres AJ when ya need him

Ajaxus
03-31-2008, 06:14 PM
Let's go play Iraq eve..

eve
03-31-2008, 06:17 PM
Let's go play Iraq eve..

You still haven't paid me for last time...

DrFabulous
03-31-2008, 06:18 PM
You still haven't paid me for last time...

I'm glad you still do it for free for me. ;)

Ajaxus
03-31-2008, 06:19 PM
I'm glad you still do it for free for me. ;)

She actually gets you off when you start paying..the tease just aint worth it..

eve
03-31-2008, 06:22 PM
You douches, shut up lol

DrFabulous
03-31-2008, 06:35 PM
She actually gets you off when you start paying..the tease just aint worth it..

That sucks that you can't get her off by yourself. I feel bad for you.

DrFabulous
03-31-2008, 06:35 PM
You douches, shut up lol

mmmmmm no? lol

eve
03-31-2008, 06:43 PM
Come on Matt, he tries his best, cut AJ some slack...

DrFabulous
03-31-2008, 06:46 PM
Come on Matt, he tries his best, cut AJ some slack...

meh, okay. I'll let it go.


Still stopping by tonight?

350rs
03-31-2008, 06:50 PM
damn yall cool down. dont make me step in now.. lol

Ajaxus
03-31-2008, 06:52 PM
That sucks that you can't get her off by yourself. I feel bad for you.

You must've forgotten what Iraq is..

It's where I lay down and she blows the hell outta me. It's all about me getting off and my pleasure..why would I pay her to pleasure her?

DrFabulous
03-31-2008, 06:55 PM
You must've forgotten what Iraq is..

It's where I lay down and she blows the hell outta me. It's all about me getting off and my pleasure..why would I pay her to pleasure her?

This is why you don't have a g/f. You need to pleasure them once and a while, noob.

DrFabulous
03-31-2008, 06:55 PM
damn yall cool down. dont make me step in now.. lol

bitch please nothing can stop the pwing

Ajaxus
03-31-2008, 06:55 PM
;crap

Ajaxus
03-31-2008, 06:56 PM
bitch please nothing can stop the pwing

Except a red name..

350rs
03-31-2008, 06:58 PM
watch the meat son!

eve
03-31-2008, 07:03 PM
Why are you telling people to watch their meat WTF?

DrFabulous
03-31-2008, 07:05 PM
Except a red name..

True. Tony might not, Seth will if he sees it. lol

DrFabulous
03-31-2008, 07:05 PM
watch the meat son!

Um, son? Who are you talking to?

Ajaxus
03-31-2008, 07:05 PM
And the pissy canadians DEFINITELY will..


(im so getting warned for that)

DrFabulous
03-31-2008, 07:06 PM
And the pissy canadians DEFINITELY will..


(im so getting warned for that)

lol enjoy your ban

eve
03-31-2008, 07:10 PM
Whatever. He started the pwing in his own thread! I was just following suit...

DrFabulous
03-31-2008, 07:11 PM
Whatever. He started the pwing in his own thread! I was just following suit...

You love it and you know it

Tonyyank
03-31-2008, 07:15 PM
PW's I was wondering why a newbie thread was 5 pages lol

DrFabulous
03-31-2008, 07:17 PM
PW's I was wondering why a newbie thread was 5 pages lol

It's three pages. Learn to reset your posts per page you noob

Tonyyank
03-31-2008, 07:27 PM
It's three pages. Learn to reset your posts per page you noob

:asshat

DrFabulous
03-31-2008, 07:34 PM
:asshat

:(

350rs
03-31-2008, 08:00 PM
Why are you telling people to watch their meat WTF?


are you serious?

DrFabulous
03-31-2008, 08:01 PM
are you serious?

I'm alway serious


oh, wait.

eve
03-31-2008, 08:26 PM
are you serious?

Oops, did my sarcasm hurt your feelings?
;crap

ramair4thesoul
03-31-2008, 11:30 PM
eve stop hatin on the new guy! Don't talk about meat, it gets some of these guys really worked up.

350rs
04-01-2008, 04:23 PM
UGH! ROB AND BIG!! Please tell me yall watch Rob and Big?

Big says Watch the meat son! and idk, it was funny to me so it stuck.

and no, your " sarcasm" didnt hurt my feelings, gona have to try harder than that sweetie

DrFabulous
04-01-2008, 06:21 PM
and no, your " sarcasm" didnt hurt my feelings, gona have to try harder than that sweetie

lol

This mother****er is going to fit in quite well

350rs
04-01-2008, 07:15 PM
think so huh? well thats good i suppose.

DrFabulous
04-01-2008, 07:41 PM
think so huh? well thats good i suppose.

Well, maybe. Time will tell.

notsoaveragej0e
04-01-2008, 07:43 PM
Psht, thats what you all said about that Asian kid... and look what happened to him. Sik still doesn't fit in, and few people like him.

DrFabulous
04-01-2008, 07:52 PM
Psht, thats what you all said about that Asian kid... and look what happened to him. Sik still doesn't fit in, and few people like him.

Yet you think you do fit in?

notsoaveragej0e
04-01-2008, 07:55 PM
Yet you think you do fit in?

I DOOOOOOOOOOOOOOOO!

350rs
04-01-2008, 09:46 PM
haha alright fair enough, only been here a few days. i can only do so much in a few days.

SikMindz
04-01-2008, 09:48 PM
Fockin' racists.

DrFabulous
04-01-2008, 10:02 PM
Fockin' racists.

Fockin short kids

eve
04-02-2008, 12:26 AM
UGH! ROB AND BIG!! Please tell me yall watch Rob and Big?

Big says Watch the meat son! and idk, it was funny to me so it stuck.

and no, your " sarcasm" didnt hurt my feelings, gona have to try harder than that sweetie

Is that a threat? Or a promise? Either one will do.
I'll just peg you as the next person I'll constantly annoy on here...I'm giving you fair warning...

notsoaveragej0e
04-02-2008, 12:46 AM
Is that a threat? Or a promise? Either one will do.
I'll just peg you as the next person I'll constantly annoy on here...I'm giving you fair warning...

hahah sucks for that guy! FISH!

350rs
04-02-2008, 12:27 PM
Is that a threat? Or a promise? Either one will do.
I'll just peg you as the next person I'll constantly annoy on here...I'm giving you fair warning...

neither threat nor promise.

if you really think you got what it takes to annoy me. Be my guest little lady;)

gaowners32
04-02-2008, 02:40 PM
Is that a threat? Or a promise? Either one will do.
I'll just peg you as the next person I'll constantly annoy on here...I'm giving you fair warning...

Yeah and eve is like that itch that you just can't reach on your back. Complete pain in the ass lol…………….

Tonyyank
04-02-2008, 04:04 PM
Take it to the PW2 thread.